Reacties op het nieuws

Gewoon mijn mening

Reacties op het nieuws

Reacties op het nieuws

Betutteling ten top, de overheid bepaalt hoe jij je tuin inricht.
Binnenland
Van Reacteur / 02/18/2024

Betutteling ten top, de overheid bepaalt hoe jij je tuin inricht.

Groningen, prachtig landschap, rustig volk dat zich nergens druk om maakt behalve een studentenvereniging en aardbevingen. Landelijk wonen zoals jij...

Lees verder
Zit je graag in de schulden? Hier komt het door.
Binnenland
Van Reacteur / 01/13/2024

Zit je graag in de schulden? Hier komt het door.

De overheid is gebaat bij het uitdelen van boetes, en met name de verhogingen, want daar verdienen ze vele miljoenen...

Lees verder
Explosieve reactie van normale burgers
Binnenland
Van Reacteur / 12/31/2023

Explosieve reactie van normale burgers

Elk jaar weer, zonder uitzondering. 1 dag in het jaar, slechts 1 dag per jaar mogen burgers via een eeuwenoude...

Lees verder
BOA’s willen respect maar krijgen het (mooi) niet ( +Filmpje )
Binnenland
Van Reacteur / 12/23/2023

BOA’s willen respect maar krijgen het (mooi) niet ( +Filmpje )

Het is al weer even geleden dat ik lekker heb zitten mopperen op een kranten artikel of nieuws item, maar...

Lees verder
OPROEPJUH!!!
Binnenland
Van Reacteur / 12/10/2023

OPROEPJUH!!!

Gezien het feit is dat steeds meer mensen hun weg vinden maar dit mopperblog dankzij 1 klootzak en ook steeds...

Lees verder
Een complete mongool speelt verstoppertje…
Binnenland
Van Reacteur / 09/09/2023

Een complete mongool speelt verstoppertje…

Wie had dat gedacht, Daantjuh, wel bekend uit andere blogs, is verhuisd! Daantjuh houdt ook van spelletjes spelen. OK Daantjuh,...

Lees verder
Overheid niet blij met gevolgen asielzoekers
Binnenland
Van Reacteur / 08/12/2023

Overheid niet blij met gevolgen asielzoekers

Vandaag gaan we - geheel tegen mijn stijl in - inzoomen op een artikel op het reformatorisch dagblad. Voor de...

Lees verder
Racisme, maar dan het onbesproken blok.
Buitenland
Van Reacteur / 06/11/2023

Racisme, maar dan het onbesproken blok.

Right. Wat mij betreft het juiste licht op de juiste plaats mikken, en laten oplichten wat heel veel mensen aangaat....

Lees verder
Mafkees wil schandpaal en krijgt ‘m ook.
Binnenland
Van Reacteur / 06/05/2023

Mafkees wil schandpaal en krijgt ‘m ook.

Hoogste tijd om een totale dierenbeul aan de schandpaal te nagelen, voor eeuwig. Op het Groningse stadsblog Sikkom hebben ze...

Lees verder
Grondige mafkees speelt met vuurwerk
Buitenland
Van Reacteur / 05/27/2023

Grondige mafkees speelt met vuurwerk

Dingen waar mensen ongerust van worden hebben een nieuwe definitie gekregen. Die grondige mafkees speelt met vuurwerk, en we hebben...

Lees verder
Blog doet het beter als Daantjuh (+Oproep)
Binnenland
Van Reacteur / 05/23/2023

Blog doet het beter als Daantjuh (+Oproep)

Dit zal best wel ff zeer doen voor Daantjuh van Autocentrum Daan uit Duiven, ook wel bekend als Oplichterscentrum Daan,...

Lees verder
Jumbo hoeveelheid statiegeld weg
Binnenland
Van Reacteur / 04/22/2023

Jumbo hoeveelheid statiegeld weg

Vandaag weer ene die nog niet in het nieuws staat, maar dat ga ik wel realiseren. In de transitie van...

Lees verder
Respecteer elkaar nou eens Nondeju!!!
Binnenland
Van Reacteur / 04/10/2023

Respecteer elkaar nou eens Nondeju!!!

Op het Groninger stadsblog Sikkom staat een bericht wat er om schreeuwt om even te mopperen. Een (volgens mij) gloednieuwe...

Lees verder
Werkstraf voor agent die leven verwoest
Binnenland
Van Reacteur / 04/08/2023

Werkstraf voor agent die leven verwoest

Dit is er één van categorie "moeten wij eens proberen". Op het AD staat een bericht dat toch wel opmerkelijk...

Lees verder
De verkiezingen komen er aan!
Binnenland
Van Reacteur / 02/25/2023

De verkiezingen komen er aan!

Het zal menigeen niet zijn ontgaan dat er binnenkort weer verkiezingen aankomen voor de Provinciale Staten en de waterschappen. Laat...

Lees verder
1 2 3 6

Op deze pagina’s verkondig ik mijn eigen mening. Dat is dus vrijheid van meningsuiting in actie!
Het maakt me niets uit wat je er van denkt, maar als je zo’n sneeuwvlokje bent dat overal zijn / haar eigen mening in wil proppen, zit je op de verkeerde site.
Betreft mijn meningen: Ik reageer op dingen die ik in het nieuws lees. Het gaat me op dat moment alléén om dat artikel, hoe het is geschreven, hoe ik het lees, en wat mijn reactie is. Zoals altijd: Meningen kunnen veranderen!

Ik spreek ook altijd alles meteen uit, want stotteren is een belemmering van de vrijheid van meningsuiting!

Zie ook: Over deze site

Reacties zijn welkom, maar worden gemodereerd!


© vanmunster.nu - 2023 & Reacteur